Friday, March 4, 2011

As salam Pagi Jumaat :)

Assalamualaikum..

Pagi jumaat yang berbahagia ni...penghulu segala hari...ku panjatkan ke hadrat ilahi kerana masih diberikan kesempatan bernafas....(cewwahhhhh..ayat syahdu la plak...). takde apa yag aku nak taip kat sini...cuma rasa cam syahdu jer mengenang nasib diri di perantauan....(ala..macam jauh sesangt!!!!tu blm lagi jauh cam meka2 yang terpisah antara benua2!!!)..lantak la nak kata pe...aku di sini...sentiasa terasa jauh..selagi tak berada di kampung halaman sendiri..selagi itu lah ku terasa jauh...

Apalah agaknya keadaan mak kat kg...ayah kat kg..adik beradik kat kg...anak2 sedara kat kg...sedara2 yg seangkatan kat kg....kalu khabar tu mmg la tahu (ssbb sokmo call)..tapi tak sama kalu pandang dan lihat ngan mata yang dikurniakan oleh-Nya..rindunya aku kat kg...

Aku percaya setiap apa yg berlaku..ada hikmah di sebaliknya...Walau apapun yg berlaku...aku masih bersyukur sbb masih berada di bumi Allah...diberi kesempatan untuk bertanya kabar..bersembang dan sebagainya....sesangat bersyukur padamu Ya Allah kerana diberikan keluarga yang sangt memahami....heheheh..(peace no war!!!)

Ooooppppsssss!!!! apa hal ngan aku ni!!!!!syahdu syahdan plak da.....OOOooooooohhhhhhh tidak!!!!!!tolong lar......ni bukan aku larrrrrr!!!!!

Nah...layan je lah lauk pauk kat bawah tu..masaknya last week..baru nak post kat sini....simple je tau!!!!hhehehe...

Ayam Percik
Ni lauk pauk kami Jumaat lepas.

Kuahnya...

Ayam nyer...

Dan Ayam lagi...

No comments:

Post a Comment