Friday, May 21, 2010

Permulaan Blog....


First...sebagai pengenalan diri, aku nak ucap salam "assalamualaikum" kepada rakan2 blog yg beragama Islam dan "hai" pada yg bukan Islam...aku cuma baru berjinak-jinak ngan blog...cita2 tu dah lama nak ada blog..tp masa yg tidak mengizinkan aku tuk b'buat demikian...so today..alhamdulillah...aku akhirnya diizinkan oleh-Nya untuk membina blog dan berkongsi segala-galanya dengan rakan2 maya...Untuk itu, aku mengumumkan tarikh pembukaan blog aku ni pada tanggal 21 Mei 2010..

Hihihi...macam baru dapat anak jerk...gembiranya....aku ni bukan reti sngt pon pasal blog ni...dulu pernah cuba tp...lama2 fed up...pasal buat skit tak kena...buat skit tak kena....last2 aku tinggalkan terus.....Tapi ari ni ntah angin taufan mana pon aku tak tau...tiba2 jer aku teringat balik nak bina blog untuk aku letak apa2 jer yg aku nak...maklum la..aku rasa...banyak sangt aku nak luahkan tp tak tau caman....dok bercerita ngan hasbewn...hasben pon tak larat nak dengar da....jd...rasanya dgn blog aku boleh tulis apa2 jer yg terlintas dalam pkran aku...heheheheh...

Bukan tu jer...aku juga nak kongsi macam2 mende ngan rakan dalam...tak kira lah apa jer...masakan ke...jahitan ker...bunga ker...famili ker...pendek kata...seme benda lah nak kongsi...
Lagipun aku ni jenis suka sangat ambik gambar...mana aku pergi...kamera canon Ixux 130 tak pernah lekang ngan aku...mana aku pergi mesti aku nak snap gambar...nanti gambar2 tu aku letak dalam ni neh....ermmm..layan je lah pe yg ada dalam ni....kalu tak ok...seme tu datang dari aku hamba yg lemah....kalu baik..itu seme Allah yg luruskannya...Jom Layan...


No comments:

Post a Comment